بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای رویانیان شما که از مذاکره با نیلسون ناراحت بودید،چرا!؟

http://www.esesclub.com/public/album_photo/27/49/04/440e2_f781.jpg?c=d381

* گفته شده برخی از بازیکنانتان پیشنهادهای خوبی از باشگاه‌های دیگر داشتند. از جمله نکونام که خودش گفته است که از چند باشگاه اماراتی پیشنهاد دارد . نظر شما چیست؟
-فتح الله زاده: طبیعی است که تیم‌ها به بازیکنان خوب پیشنهاد بدهند. من با این مساله مشکلی ندارم و نیروی خود را برای حفظ بازیکنانم خرج می‌کنم.
* شایعه شده باشگاه پرسپولیس با مهدی رحمتی وارد مذاکره شده است. شما این مساله را تایید می‌کنید؟
- من هم شنیده‌ام که این مذاکره صورت گرفته اما ما باید آنقدر قوی باشیم که بتوانیم بازیکنمان را حفظ کنیم. البته اگر بشود با آقای رویانیان هم صحبت می‌کنم که در صورت توافق طرفین استقلال و پرسپولیس از یکدیگر بازیکن نگیریم چون این مساله به سود هر دو تیم است.
* فکر نمی‌کنید توافق دو باشگاه برای جذب نکردن بازیکن از یکدیگر غیر حرفه‌ای باشد؟
- بحث حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای نیست. هر چند توافق دو باشگاه برای این منظور خیلی هم حرفه‌ای است. به هر حال مردم این دو تیم را دوست دارند و اگر بازیکنی از تیم آنها به تیم رقیب برود، غصه می‌خورند و دچار لطمه روحی می‌شوند. کجای دنیا این‌گونه است. این مساله به قانون جدیدی نیاز دارد که ما آن را ابداع کردیم. امسال هم اگر این توافق صورت بگیرد که خوب است وگرنه پرسپولیسی‌ها از ما بازیکن می‌گیرند و ما هم از آنها.
* این حرف شما این معنی را می‌دهد که باشگاه استقلال هم تمایلی به جذب بازیکنان پرسپولیس دارد. این طور نیست؟
- قطعا پرسپولیس هم بازیکنانی دارد که به درد ما می خورند. تصمیم ما این است که با آنها توافق کنیم که بازیکنان یکدیگر را جذب نکنیم چون این مساله به نفع هر دو تیم است و ان‌شاءالله پرسپولیس هم سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و به بازیکنانش نیاز خواهد داشت.

بزرگترین پیروزی:دربرنامه ورزش و مردم جمعه گذشته سردار رویانیان از مذاکرات پنهانی با دروازه بان تیمش پرده برداشت و بابت این کار اصفهانی ها عنوان کرد که خیلی ناراحت شده و حتما اجازه پیوستن این بازیکن تیمش را به سپاهان نخواهد داد!حالا خبر رسیده که مسئولان این تیم با رحمتی دروازه بان استقلال به صورت مخفیانه به مذاکره پرداخته اند!از اینکه در این مذاکره چه حرف های رد و بدل شده خبری نداریم،اما مطمئن هستیم که رحمتی پرسپولیسی نخواهد شد!چون اولا ادعای علاقه مندی وی به ناصرحجازی گوش عالم و آدم را کرده و از طرفی آن فحاشی ها و مشکلاتی که از دربی برگشت توسط قرمزها صورت گرفت،اجازه پیوستن به چنین تیمی را به رحمتی نخواهد داد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 2 / 1392برچسب:نقل انتقالات تابستانی,شایعات,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com